اغوش مطلب ارسالی از {مونا}

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

                                                                    آغوش تو به غیر من، به روی هیچ کی وا نکن


منو از این دلخوشی‌ها، آرامشم جدا نکن


من برای با تو بودن، پر عشق و خواهشم


واسه بودن کنارت، تو بگو به هر کجا پر می‌کشم


منو تو آغوشت بگیر، آغوش تو مقدسه


بوسـیدنت برای من، تولد یک نفـسه


چشمای مهربون تو، منو به آتیش می‌کشه


نوازش دستای تو، عادته ترکـم نمی‌شه


فقط تو آغوش خودم، دغدغه‌هاتو جا بذار


به پای عشق من بمون، هیچ کسو جای من نیار


مهر لباتو رو تنا، روی لب کسـی نـزن


فقط به من بوسه بزن، به روح و جسم و تن من

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 23 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت8:20توسط | |